Reklamační řád Spodní-prádlo-podprsenky.CZ

Přihlašovací jméno
Heslo
registrace » zapomenuté heslo »

Nejprodávanější

Dámská šála SILVIA - KAMEA

Dámská šála SILVIA - KAMEA

Dámská šála SILVIA - KAMEA skladem

ILVIA je krásná stylová šála, která spolu s čepicí SILVIA tvoří velice efektní komplet- ušitá z příze ve dvou odstínech- v šáli je otvor, kterým lze prostrčit d více»

524
Dámská šála SILVIA - KAMEA - Dámská šála SILVIA - KAMEA -
Dámská noční košile NADIA 2111 - TARO

Dámská noční košile NADIA 2111 - TARO

Dámská noční košile NADIA 2111 - TARO skladem

Dámská noční košile, která je vyrobená z velmi kvalitní bavlny. Ve přední části a na rukávech je ozdobný potisk. Model má délku nad kolena. Složení: 92 % bavlna více»

514
Dámská noční košile NADIA 2111 - TARO - Dámská noční košile NADIA 2111 - TARO -
Podvazkový pás JOLIE 857 - DE LAFENSE

Podvazkový pás JOLIE 857 - DE LAFENSE

Podvazkový pás JOLIE 857 - DE LAFENSE skladem

Podvazkový pás z jemné tylové síťky. Podvazkový pás JOLIE 857 - DE LAFENSE více»

174
Podvazkový pás JOLIE 857 - DE LAFENSE - Podvazkový pás JOLIE 857 - DE LAFENSE -
Tisknout

Reklamační řád

1. Práva a povinnosti prodávajícíh

objednávka se stává závaznou po jejím zadání do objednávkového systému, kupní smlouva je uzavřena okamžikem potvrzení objednávky kupujícím. V případě nemožnosti splnění již potvrzené objednávky ze strany prodávajícího (např. zboží se již nedodává, nevyrábí atd.), je prodávající oprávněn od uzavřené kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě je povinen kupujícího o této skutečnosti bez zbytečného odkladu informovat na jím uvedenou e-mailovou adresu, popř. mobilní telefon a bez zbytečného odkladu kupujícímu vrátit veškeré jím předem zaplacené finanční prostředky.

2. Práva a povinnosti kupujícího

Kupující je povinen uvést v objednávkovém formuláři všechny položky označené prodávajícím jako povinné. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a zaplatit celkovou cenu, která mu byla sdělena ještě před odesláním závazné objednávky. Všechny ceny uvedené v internetovém obchodě jsou včetně DPH. Kupující má na základe ustanovení § 53/7 zákona č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších předpisů. právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. Dále v odstavci níže uvedeném jako Odstoupení od smlouvy.

3. Reklamační řád

Prodávající poskytuje záruku na zboží v rozsahu 24 měsíců podle občanského zákoníku pro spotřebitele a v rozsahu 12 měsíců pro nespotřebitele.

Záruční doba začíná běžet od převzetí věci kupujícím. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet záruční doba nová.

Zjistí-li kupující během záruční lhůty, že má zboží vady, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu jedním z níže uvedených způsobů: zasláním e-mailu, prostřednictvím pošty, telefonicky. Při uplatnění reklamace vám doporučujeme dodat spolu s reklamovaným zbožím i nabývací doklady vztahující se k reklamovanému zboží jako je doklad o koupi (účtenka nebo faktura / daňový doklad) a záruční list (pokud byl ke zboží dodán), dále, doporučujeme připojit stručný popis závady. Reklamované zboží zaslané na dobírku nebude přijato.

Prodávající rozhodne o reklamaci nejpozději do pěti pracovních dnu od podání reklamace a vyrozumí o tom kupujícího zasláním e-mailu na jím uvedenou adresu, pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou jinak.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci způsobené obvyklým používáním, škody způsobené užíváním v rozporu s návodem k použití, živelnými pohromami, jinými vnějšími vlivy. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku kratší životnosti výrobku

Práva plynoucí z odpovědnosti za vady – záruční vady

Při výskytu odstranitelné vady má kupující nárok na její odstranění bez zbytečného odkladu. Není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, může kupující požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti. Není-li takový postup možný, může kupující žádat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit.

Při výskytu neodstranitelné vady, která brání tomu, aby věc mohla být řádně užívána jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo může od smlouvy odstoupit. Táž práva příslušejí kupujícímu, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Pokud se jedná o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li kupující výměnu věci, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci nebo může od smlouvy odstoupit.

Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení  (reklamační protokol) o tom, kdy spotřebitel právo z odpovědnosti za vady uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký je způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

Prodávající je povinen vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejdéle do 30 dní od jejího uplatnění.

Rozpor s kupní smlouvou

Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že je prodávána věc při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména že je bez vad. Shodou s kupní smlouvou se dále rozumí zejména, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím nebo výrobcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, dále že odpovídá požadavkům právních předpisů a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá.

V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen „rozpor s kupní smlouvou“), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.

Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.

Vyhrazujeme si možnost tiskové chyby a nepřesností v popisu výrobku a jeho zobrazení na stránkách www.luxusnipradlo.cz. Tímto se nijak nezbavujeme povinnosti pravdivě informovat spotřebitele o vlastnostech prodávaných výrobků.

Vrácení zboží - odstoupení od smlouvy

Zákazník má právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží, toto právo je podmíněno nákupem jako spotřebitel (nepodnikatel). Při odstoupení od kupní smlouvy nás prosím kontaktujte nejlépe písemně nebo e-mailem, uveďte číslo faktury od dodaného zboží, datum nákupu zboží.

Pokud jste již zboží obdržel a převzal, zašlete jej zpět na adresu dodavatele zboží

Aleš Oborný - Gemini
Pavlovova 44
700 30 Ostrava - Zábřeh

a to za následujících podmínek  - zboží musí být ve vhodném, respektive v původním (pokud to jeho charakter nevylučuje) nepoškozeném obalu (za poškození se nepovažuje jeho znehodnocení způsobené běžným vybalením). Vhodným obalem se rozumí např. pevná krabice.

Zboží nesmí být nikterak užíváno. Spotřebitel má právo si zboží vyzkoušet s tím, že by měl dodržet základní hygienické předpoklady takového vyzkoušení – nejlépe přes spodní prádlo nebo použít např. přibalené ochranné folie (v případě kalhotek, plavek a podobného sortimentu). Nedodrží-li stanovené hygienické podmínky, šlo by již o zboží, které nelze na základě směrnice 97/7/ES o ochraně spotřebitele v případě smluv uzavřených na dálku pro svůj charakter vrátit. Prodávající nejlépe formou zřetelného informačního textu na obalu zakoupeného zboží nebo průvodních dokladech informuje o této povinnosti.

Zboží nesmí být nijak poškozené - zásilka musí být kompletní, tak jak jste ji převzal, tak musí být zaslána i zpět vč. příslušenství, návodu atd. Kupující je povinen prokázat uzavření kupní smlouvy, a to nejlépe dokladem o koupi zboží. 

Doporučujeme zboží zasílat doporučeně prostřednictvím České pošty a pojištěné, nijak neručíme za ztrátu nebo poškození při cestě k nám.

Zboží nesmí být zasíláno zpět na dobírku, takto zaslané zboží nebude z naší strany přijato.

Při splnění všech určených podmínek o vrácení zboží Vám zdarma zašleme peníze za zboží zpět převodem na Váš bankovní účet nebo složenkou na Vaši adresu (v tomto případě odečítáme manipulační poplatek 30,- Kč). Prodávající je oprávněn dle § 53  občanského zákoníku odečíst z kupní ceny zboží, kterou musí kupujícímu uhradit zpět, náklady na poštovné.

Splatnost vrácené částky je 30 dnů od doručení projevu vůle od smlouvy odstoupit. Při nesplnění podmínek o vrácení zboží nebudeme akceptovat odstoupení od kupní smlouvy a zboží Vám zašleme zpět na Vaše náklady.

Prodávající si vyhrazuje právo na změny tohoto reklamačního řádu bez předchozího upozornění.

Co hledáte v našem sortimentu vamp 83 sáček na praní silikonova paska 1568 sielei hedvábná košile průhledné kalhotk průhledná miss triumf leginy proti vsadky podvazkovy pas lormar 1664 sielei sielei 1554 samolepící čtverce z pvc 34x34 dkny vpredu gaia kate síťované s otevřeným rozkrokem sloggi jazz panty noční košile rozepínání ve předu sloggi basic cotton lighit hipster